آیفون تصویری - راهبند - جک درب پارکینگ

جک سوزوکی SZ-400

شرکت سوزوکی چند سالی است که در ایران محصولات متنوع خود تولید میکند این محصولات شامل انواع آیفون تصویری ، پنل های تصویری ، لوازم جانبی ،جک پارکینگی و ... میباشد. جک پارکینگی سوزوکی SZ-400 محصولی از خانواده جک های برقی برند سوزوکی میباشد. درب کنترلی سوزوکی دارای توانایی فنی بیشتری از سایر جک های تولیدی شرکت سوزوکی دارد برای آشنایی بیشتر این جک با ما همراه باشید ...

به دلیل طراحی بدنه جک و موتور 220 ولت آن و قدرت کافی که برای هر جک تا 400 کیلوگرم اندازه گیری شده از این درب اتوماتیک پارکینگ میتوان برای درب های تک لنگه و یا دولنگه بزرگ و دربهایی که بیش از 90 درجه باز میشوند نیز استفاده کرد در ضمن باز به دلایلی که گفته شد و سیستم خلاص کن راحتی که تعبیه شده است از این سیستم الکترومکانیک میشود در جاهایی که درب به سمت بیرون باز میشود نیز استفاده کرد.

مدار فرمان جک سوزوکی از نوع دیجیتال منو دار و برنامه ریزی آن بر مبنای میکروپروسسور است و المان های ورودی برای این جک بازویی به صورت تایمینگ قرار داده شده است.

مدارفرمان درب اتوماتیک سوزوکی SZ-400:

در جک درب پارکینگ سوزوکی ار مرکز کنترل CITY1 – EVO استفاده شده این مدارفرمان که توسط خود شرکت سوزوکی طراحی و ساخته شده است، این محصول نوآورانه تضمین ایمنی و قابلیت اطمینان برای اتوماسیون جک بازویی است. مدل فرمان جک بازویی سوزوکی بگونه ای طراحی شده است که از نظر کارکرد فوق العاده عمل کرده و نصب آسان و صحیح را ممکن می سازد.

نگاه تخصصی به جک برقی سوزوکی SZ-600

قابلیت باز و بسته شدن ۴۰ مرتبه در ساعت

قابلیت باز و بسته کردن هر لنگه درب kg 400 به عرض 2.5 متر

قابلیت تنظیم سه سرعت برای هر لنگه به صورت مجزا.

تنظیم زمان باز شدن و بسته شدن هر لنگه بصورت مجزا از هم و دارای راه انداز آرام (Soft Start) در لحظه اولیه حرکت موتورها.

بسیار کم صدا

موتور دائم کار: کمک به دفعات باز و بسته شدن درب و پایداری حرارت موتور در طولانی مدت و ممانعت از گرم شدن موتور در ترددهای بالا

چرخ دنده آلومینیومی برنز : به علت جلوگیری از خوردگی در مدت زمان طولانی که باعث طول عمر بالای دستگاه می شود.

پیچ های قاب موتور استیل: به راحتی پس از گذشت مدت زمان طولانی باز و بسته می شوند

بلبرینگ ساخت ژاپن: عملکرد بسیار نرم و بدون صدا

سر شفت موتورآبکاری شده: سر شفت سنگ زنی و آبکاری شده که مانع از خوردگی و زنگ زدگی چرخ دنده می شود. (شیوه استفاده شده در گیربکس ماشین، سبب بی صدا شدن عملکرد جک و طول عمر بالا می شود)

مهره ماردون تزریقی: اتصال مهره به میل ماردون استیل به روش تزریق که باعث مرکز بودن و حرکت بسیار نرم ماردون در داخل لوله و همچنین استحکام هوستافوم در حدی است که شکستن مهره ماردون را تقریبا غیر ممکن می سازد)



موضوعات: جک درب پارکینگ,
[ بازدید : 122 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 21 شهريور 1397 ] [ 11:00 ] [ ali.TM ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]