شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

آیفون تصویری - راهبند - جک درب پارکینگ

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

جک یال طیفون (لنسر)

جک طیفون (لنسر)

جک پارکینگی یال طیفون YAAL TYPHOON محصول جدید شرکت یال میباشد که البته به کاربردن کلمه جدید برای این محصول خیلی هم عبارت مناسبی نیست. چرا که بازوهای آن همان بازوهای جک لنسر میباشد که تا پیش ازین شرکت یال تولید میکرده است وفقط تغییراتی در برد آن صورت گرفته و اصطلاحا بهبود یافته و بسته بندی آن تغییر کرده است.

مکانیزم حرکت بازوی جک یال طیفون تلسکوپی است. یکی از نکات مثبت این جک درب پارکینگ قابل نصب بودن در هر دو حالت تک لنگه و دو لنگه است. به دلیل وجود شفت یا بازوی بلند جک درب اتوماتیک طیفون کاملا مناسب نصب بر روی درب های تک لنگه است. هر بازو ی این جک توانایی جابه جایی درب های تا هرلنگه 4 متر و هر لنگه 500 کیلو را دارا میباشد. که مناسب مصارف خانگی و درب های مسکونی منازل و هم چنین درب های کارگاهی متوسط و عریض میباشد.
قدرت موتور این جک 300 وات میباشد و ولتاژ ورودی جک طیفون 230 ولت میباشد . هم چنین توان هر بازوی این جک 3000 نیوتون است و قابلیت باز شو تا 120 درجه را دارا میباشد.
گارانتی جک یال طیفون 3 ساله میباشد که از لحاظ مدت گارانتی جزو جک های دارای گارانتی بلند مدت است که این نکته بسیار مثبتی برای این جک به شمار میرود.
+ کیفیت ساخت عالی
+ استاندارد IP54 + گارانتی بلند مدت
+ طول بازوی بلند
+ کلید خلاص کن سوییچی روکش دار
+ بازوی بلند مناسب تک لنگه

جک پارکینگی BFT ایتالیا

جک پارکینگی BFT

متریال و مواد اولیه به کار رفته در محصولات BFT تماما از بهترین آلیاژها است.

از مزایای سیستم درب های اتوماتیک BFT الکترومکانیک ، کوچک بودن اندازه تابلو فرمان ، برنامه پذیری عالی و انعطاف کامل دستگاه با محیط نصب است.

درب های الکترومکانیکی در این برند ایتالیایی به صورت ایمن طراحی شده و این سیستم در برابر فشار متقابل بسیار مستحکم است. از دیگر ویژگی جک های BFT استفاده از قفل های منحصر به فرد خود میباشد که در مقابل سایر رقبا که از قفل های آلنی استفاده میکنند پیشی گرفته است.

محصولات بی اف تی ایتالیا با هولگرام اصلی خود و گارانتی 18 ماهه و 5 سال خدمات پس از فروش در بازار عرضه میشود.برای اطلاع از شرایط خرید جک درب اتوماتیک محک با بخش فروش 2BK تماس حاصل نمایید.

آیفون تصویری سیماران WIFI

آیفون تصویری سیماران دارای ارتباط از راه دور

دربازار ایران محصولات آیفون تصویری سیماران دارای بیشترین تعداد تنوع و بهترین کیفیت میباشد ، اما این بار سیماران از آیفون تصویری دارای قابلیت WIFI در اندازه های 7 و 4.3 اینچ خود رونمایی کرده است. در واقع این دربازکن تصویری هوشمند سیماران دارای قابلیت خاص زیادی میباشد که در اینجا سعی شده است این امکانات را به صورت کامل شرح دهیم.شما می توانید برای اطلاع از شرایط خرید جک درب اتوماتیک محک با بخش فروش 2BK تماس حاصل نمایید.


طریقه کار WIFI

این فناوری که اولین بار توسط شرکت سیماران برای آیفون های تصویری سیماران در نظر گرفته شده است این امکان را به استفاده کننده می دهد که تا 4 گوشی به دربازکن تصویری متصل کند. در صورتی که فردی زنگ درب را فشار دهد، شما هم از طریق آیفون تصویری و هم از طریق گوشی موبایل خود می توانید تصویر فرد را مشاهده و ارتباط صوتی برقرار کنید و در صورت لزوم درب را باز نمایید.

همچنین آیفون تصویری سیماران مدل 4.3 اینچ WIFI و 7 اینچ WIFI قابلیت اتصال به پنل دوم و یا دوربین مداربسته را دارا می باشند که از این طریق می توانید تصویر پنل دوم و یا دوربین مداربسته را در مانیتور دربازکن و گوشی مشاهده کنید. تنها گوشی هایی مجاز به اتصال می باشند که با ماژول دربازکن تصویری مچ شده باشند و ورژن سیستم عامل آنها در گوشی های اندرویدی +4.2 و در گوشی های آیفون IOS+10 باشد.


مشخصات مانیتور تصویری

آیفون تصویری سیماران با تکنولوژی WIFI دارای مانیتور تمام لمسی با کیفیت تصویرTFT – LCD میباشد که از تراکم پیکسلی بسیار بالا و وضوح تصویر بی نظیری برخوردار است.استفاده از فناوری نوین نور پس ضمینه سبب شده تصویری درخشانتر و واضح تری را در اختیار کاربر خود قرار دهد.


ارتباط داخلی بین واحد ها

ارتباط داخلی یا intercom برای آیفون تصویری سیماران یک قابلیت دیگر افزون بر توانایی های این دربازکن تصویر سیماران میباشد.ارتباط داخلی به معنی ایجاد ارتباط صوتی بین واحدها و هر واحد با واحد نگهبانی یا بلعکس را گفته میشود.این قابلیت جدید ارتباطی صوتی بین دو طرف ایجاد میکند تا در زمان و هزینه صرفه جویی شود.

پاسخگویی در صورت نبود در منزل

با اتصال آیفون های تصویری سیماران دارای فناوری WIFI به مودم و با نصب نرم افزار دربازکن های تصویری مدل WIFI سیماران، درصورت فعال بودن اینترنت گوشی همراهتون در هرجایی از شهر و یا بیرون از شهر که باشید امکان مشاهده تصویر فردی که زنگ شما را زده را دارید و می توانید با او مکالمه و درب را برایش باز کنید.

نحوه دریافت نرم افزار

شرکت سیماران نرم افزار مخصوص برای آیفون های WIFI خود را برای کاربران اندرویدی در فروشگاه گوگل پلی و برای کاربران IOS در اپ استور قرار داده است.

قابلیت اتصال به دو پنل تصویری

منظور از پنل همان زنگ درب ورودی میباشد که به صورت تصویری است . قابلیت استفاده از پنل دوم در واقع استفاده از دو پنل ورودی در دو درب ساختمان میباشد . شما با یک دربازکن تصویری از دو پنل استفاده میکنید . اگر واحد شما دارای یک در ورودی است ، شما میتوانید به جای پنل دوم از یم دوربین دار بسته استفاده کنید . دربازکن تصویری سیماران مدل WiFi در واقع مدلی اقتصادی نیز هست اگر منزل شما دارای دو درب ورودی است میتوانید با خرید یک آیفون تصویری سیماران هر دو درب را مدیریت نمایید.

پشتیبانی از پنل دوم

آیفون تصویری سیماران مدل WIFI دارای دو ورودی برای اتصال دو پنل یا یک پنل و یک دوربین مداربسته می باشد. با این قابلیت شما می توانید تصویر دو درب ورودی و یا یک درب ورودی و تصویر یک دوربین مداربسته رو بصورت زنده با دربازکن تصویری و گوشی همراه مشاهده کنید.

حافظه

این مدل دارای حافظه برای ذخیره سازی 100 عکس می باشد و با نصب حافظه خارجی امکان ذخیره تصاویر بیشتر و ضبط فیلم های 15 ثانیه ای با صدا از پنل جلوی درب ورودی به آیفون تصویری اضافه می شود.

جک محک تنها جک دارای علامت استاندارد ایران

جک درب اتوماتیک محک

جک برقی محک یک جک کاملا ارزان و اقتصادی است که شباهت زیادی به جک اتوماتیک فک مدل 412 دارد. این جک با یک برد دیجیتال مجهز شده و تمام قابلیت های مهم و خوب یک جک اتوماتیک را دارا می باشد. بدنه جک بازویی محک با روکشی آلمینیومی و شفت های استاندار تولید شده است و از مزیت های بزرگ این درب اتوماتیک تکنما محک باز بسته شدن آن به وسیله آیفون های تصویری شرکت تکنما میباشدکه با استفاده از این امکان جدید دیگر نیازی به ریموت نمیباشد.

ویژگی های جک پارکینگی محک تک نما

اگر از نقطه ضعف جک پارکینگی محک در جابجایی درب هایی با طول بیشتر از 2 متر صرف نظر کنیم، جک محک تک نما جک ارزنده و قابل توجهی لقب می گیرد. چرا که از نظر امکانات هیچ کم وکاستی از جک های مطرح و معتبر ندارد و قیمت مناسبی را هم از خود ارائه می دهد. در کل درب برقی پارکینگی تک نما مدل محک محصولی مقرون و به صرفه است و با تردد نا محدودی که دارد گزینه ی مناسبی برای مکان های پر رفت و آمد به شمار می آید.

قابلیت های خاص جک محک

جک الکترومکانیک محک قابلیت شناسایی 120 عدد ریموت کنترل را دارد و همچنین امکان استفاده ازسنسورمادون قرمز در دو حالت باز وبسته شدن درب را دارد. درب پارکینگ تکنما قابلیت برنامه ریزی دستگاه جهت بسته شدن درب به صورت خودکار وبا استفاده از تاخیر زمانی و یا با استفاده ازفرمان ریموت کنترل به صورت دستی. توانائی باز و بسته نمودن درب دو لنگه به وزن 760 کیلوگرم را دارد و بیشترین طول مجازبرای هرلنگه درب تا 1/8 متر و زاویه بازشدن درب تا 110 درجه میباشد. هریک ازموتورها جک محک شرکت تکنما دارای توان 170 وات میباشد و مخصوص دربهای دولنگه تاشو، با امکان بازشدن به صورت تک لنگه را نیز در زمان طراحی برای این جک برقی محک در نظر گرفته شده است.جک محک ، جکی پرقدرت، بیصدا، بدون ضربه ومقاوم دربرابربادهای شدید است و در برابر گرد غبار و آب کاملا پوشیده و مقاوم است.

خصوصیات کلی

قابل استفاده در آپارتمانهای بزرگ و ساختمان های اداری پر رفت و آمد

مجهز به مدار فرمان کاملا هوشمند با قابلیت برنامه ریزی دقیق

امکان استفاده از سنسور مادون قرمز در دو حالت باز و بسته شدن

قابلیت برنامه ریزی دستگاه جهت بسته شدن درب به صورت خودکار و با استفاده از تاخیر زمانی قابل تنظیم و یا با استفاده از فرمان ریموت

توانایی باز و بسته نمودن درب دو لنگه به وزن ۷۶۰ کیلوگرم

ماکزیمم طول مجاز برای هر لنگه درب ۲ متر

قابلیت شناسایی 120 عدد ریموت کنترل.

ماکزیمم زاویه باز شدن درب 110 درجه می باشد

امکان باز شدن به صورت تک لنگه

نصب سریع و آسان

ضد آب بودن کلیه قطعات

گارانتی معتبر شرکتی

خریداران جک درب اتوماتیک محک از دو سال گارانتی تعمیر و نگه داری این شرکت با ارائه ضمانت نامه طلایی استفاده کنند. در کنار این گارانتی بلند مدت 2 ساله شرکت تکنما 6 ماه گارانتی تعویض را نیز برای اطمینان خاطر کاربران خود از کیفیت این جک قرار داده است.

جک سوزوکی SZ-400

شرکت سوزوکی چند سالی است که در ایران محصولات متنوع خود تولید میکند این محصولات شامل انواع آیفون تصویری ، پنل های تصویری ، لوازم جانبی ،جک پارکینگی و ... میباشد. جک پارکینگی سوزوکی SZ-400 محصولی از خانواده جک های برقی برند سوزوکی میباشد. درب کنترلی سوزوکی دارای توانایی فنی بیشتری از سایر جک های تولیدی شرکت سوزوکی دارد برای آشنایی بیشتر این جک با ما همراه باشید ...

به دلیل طراحی بدنه جک و موتور 220 ولت آن و قدرت کافی که برای هر جک تا 400 کیلوگرم اندازه گیری شده از این درب اتوماتیک پارکینگ میتوان برای درب های تک لنگه و یا دولنگه بزرگ و دربهایی که بیش از 90 درجه باز میشوند نیز استفاده کرد در ضمن باز به دلایلی که گفته شد و سیستم خلاص کن راحتی که تعبیه شده است از این سیستم الکترومکانیک میشود در جاهایی که درب به سمت بیرون باز میشود نیز استفاده کرد.

مدار فرمان جک سوزوکی از نوع دیجیتال منو دار و برنامه ریزی آن بر مبنای میکروپروسسور است و المان های ورودی برای این جک بازویی به صورت تایمینگ قرار داده شده است.

مدارفرمان درب اتوماتیک سوزوکی SZ-400:

در جک درب پارکینگ سوزوکی ار مرکز کنترل CITY1 – EVO استفاده شده این مدارفرمان که توسط خود شرکت سوزوکی طراحی و ساخته شده است، این محصول نوآورانه تضمین ایمنی و قابلیت اطمینان برای اتوماسیون جک بازویی است. مدل فرمان جک بازویی سوزوکی بگونه ای طراحی شده است که از نظر کارکرد فوق العاده عمل کرده و نصب آسان و صحیح را ممکن می سازد.

نگاه تخصصی به جک برقی سوزوکی SZ-600

قابلیت باز و بسته شدن ۴۰ مرتبه در ساعت

قابلیت باز و بسته کردن هر لنگه درب kg 400 به عرض 2.5 متر

قابلیت تنظیم سه سرعت برای هر لنگه به صورت مجزا.

تنظیم زمان باز شدن و بسته شدن هر لنگه بصورت مجزا از هم و دارای راه انداز آرام (Soft Start) در لحظه اولیه حرکت موتورها.

بسیار کم صدا

موتور دائم کار: کمک به دفعات باز و بسته شدن درب و پایداری حرارت موتور در طولانی مدت و ممانعت از گرم شدن موتور در ترددهای بالا

چرخ دنده آلومینیومی برنز : به علت جلوگیری از خوردگی در مدت زمان طولانی که باعث طول عمر بالای دستگاه می شود.

پیچ های قاب موتور استیل: به راحتی پس از گذشت مدت زمان طولانی باز و بسته می شوند

بلبرینگ ساخت ژاپن: عملکرد بسیار نرم و بدون صدا

سر شفت موتورآبکاری شده: سر شفت سنگ زنی و آبکاری شده که مانع از خوردگی و زنگ زدگی چرخ دنده می شود. (شیوه استفاده شده در گیربکس ماشین، سبب بی صدا شدن عملکرد جک و طول عمر بالا می شود)

مهره ماردون تزریقی: اتصال مهره به میل ماردون استیل به روش تزریق که باعث مرکز بودن و حرکت بسیار نرم ماردون در داخل لوله و همچنین استحکام هوستافوم در حدی است که شکستن مهره ماردون را تقریبا غیر ممکن می سازد)

جک درب اتوماتیک محک


جک برقی محک یک جک کاملا ارزان و اقتصادی است که شباهت زیادی به جک اتوماتیک فک مدل 412 دارد. این جک با یک برد دیجیتال مجهز شده و تمام قابلیت های مهم و خوب یک جک اتوماتیک را دارا می باشد. در ادامه به معرفی این محصول میپردازیم

بدنه تمام آلومینیومی و یک دست، شفت بلند، نرم بودن و قابلیت ترمز گیری، برد موثر ریموت از ویژگی های مهم این جک است. جک پارکینگی محک برای درب های دولنگه و یا تک لنگه طراحی شده و کارکرد آن نیز نامحدود می باشد و مناسب برای مجتمع های پر واحد و پر تردد است، و می توان آن را به آیفون های تصویری تک نما نیز متصل کرد.


جک محک یک جک کاملا ارزان و اقتصادی است که شباهت زیادی به جک اتوماتیک فک مدل 412 دارد. این جک با یک برد دیجیتال مجهز شده و تمام قابلیت های مهم و خوب یک جک اتوماتیک را دارا می باشد. در ادامه به معرفی این محصول میپردازیم

بدنه تمام آلومینیومی و یک دست، شفت بلند، نرم بودن و قابلیت ترمز گیری، برد موثر ریموت از ویژگی های مهم این جک است. جک پارکینگی محک برای درب های دولنگه و یا تک لنگه طراحی شده و کارکرد آن نیز نامحدود می باشد و مناسب برای مجتمع های پر واحد و پر تردد است، و می توان آن را به آیفون های تصویری تک نما نیز متصل کرد.


درست است که جک محک با کپی بردری از Faac 412 از ظاهر بسیار خوبی برخوردار است ولی در بین محصولات جک پارکینگی ایرانی ار محبوبیت زیادی نسبت به مدل های جک سیماران و جک یوتاب و برخوردار نیست.


قابلیت اتصال به آیفون های تصویری:

یک ویژگی جالب و قابل توجه جک پارکینگی بازویی محک تک نما این است که این محصول می تواند به آیفون های تک نما وصل شود و این امکان را فراهم آورد که از طریق آیفون هم دستور بگیرد. خصوصیتی که در نوع خود منحصر به فرد است و در موارد خاص، به ویژه زمانی که ریموت کنترل به همراه کاربر نیست کارآمدی خود را نشان می دهد.


ویژگی های جک پارکینگی محک تک نما:

در کل درب برقی پارکینگی تک نما مدل محک محصولی مقرون و به صرفه است و با تردد نا محدودی که دارد گزینه ی مناسبی برای مکان های پر رفت و آمد به شمار می آید.


جک تکنما محک

ویژگی های جک برقی درب پارکینگ محک:

  • قابل استفاده در آپارتمانهای بزرگ و ساختمان های اداری پر رفت و آمد
  • مجهز به مدار فرمان کاملا هوشمند با قابلیت برنامه ریزی دقیق
  • امکان استفاده از سنسور مادون قرمز در دو حالت باز و بسته شدن
  • قابلیت برنامه ریزی دستگاه جهت بسته شدن درب به صورت خودکار و با استفاده از تاخیر زمانی قابل تنظیم و یا با استفاده از فرمان ریموت
  • توانایی باز و بسته نمودن درب دو لنگه به وزن ۷۶۰ کیلوگرم
  • ماکزیمم طول مجاز برای هر لنگه درب ۲ متر
  • قابلیت شناسایی 120 عدد ریموت کنترل.
  • ماکزیمم زاویه باز شدن درب 110 درجه می باشد
  • امکان باز شدن به صورت تک لنگه
  • نصب سریع و آسان
  • ضد آب بودن کلیه قطعات

جک محک

خدمات پس از فروش و گارانتی جک محک

شرکت تکنما محصول درب اتوماتیک پارکینگ خود ار به مدت 2 سال گارانیتی می نماید که 6 ماه اول آن بصورت گارانتی تعویض می باشد، و محصولات جک محک از تاریخ تولید آن به مدت 10 سال دارای خدمات پس از فروش می باشند.

اگر از نقطه ضعف جک پارکینگی محک در جابجایی درب هایی با طول بیشتر از 2 متر صرف نظر کنیم، جک محک تک نما جک ارزنده و قابل توجهی لقب می گیرد.چرا که از نظر امکانات هیچ کم وکاستی از جک های مطرح و معتبر ندارد و قیمت مناسبی را هم از خود ارائه می دهد

جک درب پارکینگ سیماران فراز P4

جک پارکینگی سیماران مدل فراز P4 را می توان از بهترین جک های پارکینگی با توان بالا معرفی کرد. شرکت سیماران که در تولید آیفون های تصویری یکی از بهترین ها بوده و هست ، چند سالی است که در تولید جک های پارکینگی با برند های خارجی رقابت می کند که حتی در مواردی می توان گفت حتی شاید کیفیت بهتری هم داشته باشد. شاید در نگاه اول شباهت زیادی بین مدل های سیماران و جک پروتکو (برند ایتالیایی) بتوان دید اما ، تفاوت هایی وجود دارد که این دو مدل را از هم جدا می کند.


معرفی جک درب اتوماتیک فراز P4 سیماران

جک های پارکینگی عمدتا به دو دسته پیستونی و مارگونی تقسیم می شوند که بنا به نوع نیاز یکی را استفاده می کنند.

جک سیماران P4 از یک موتور 280 وات بهره می برد. این موتور قدرت 300 کیلوگرمی برای هر لنگه درب می باشد که معمولا جک هایی با این قدرت در هنگام روشن شدن صدای بدی ایجاد می کنند که این مشکل در موتور این مدل کاملا برطرف شده است.

این مدل جک پارکینگی ، برای نصب به قفل برقی نیز ، به یک کیت قفل برقی (کارت مل) نیاز دارد. برای نصب به قفل برقی وجود این کیت الزامی است.

جنس این جک کاملا از آلمینیوم خشک بوده و شفت 40 سانتیمتری این مدل از جنس فولاد است که در برابر ضربه این مدل را مقاوم می سازد.

اگر قصد خرید جک درب اتوماتیک سیماران فراز P4 این مدل را دارید ، با ما همراه باشید تا ویژگی های این مدل را بررسی کنیم.

زاویه ی چرخش این جک سیماران سایر جک ها که 90 درجه می باشند ، 110 درجه است. چنین ویژگی این امکان را می دهد که بعد از باز شدن درب ، فضای بیشتری برای عبور اتومبیل در اختیار قرار می گیرد. به لحاظ فنی شباهت بسیار زیاد مابین جک سیماران فراز پی 4 و جک پروتکو لیدر 4 (برند ایتاالیایی) میتوان یافت.

در این مدل برای صدای کمتر و سرعت باز شدن بیشتر ، از دو سرعت هنگام باز شدن و بسته شدن استفاده شده به صورتی که برای مدت کمی در هنگام باز و بسته شدن سرعت جک کم می شود که درب به آرامی بسته شود.

همچنین گارانتی 30 ماهه و خدمات 10 ساله این شرکت نشان دهنده کیفیت محصولاتش است.

سایر مشخصات

  • زمان مجزا برایباز و بسته شدن هر جک
  • نصب ترمینال جدا برای قفل برقی
  • استفاده از سیستم دو زمانه بسیار قدرتمند
  • بسته شدن سریع درب پس از گذر خودرو از جلوی چشمی
  • امکان تنظیم قدرت هر جک به صورت مجزا
  • زمان گذر عابرین پیاده از درب پارکینگ
  • بازوی دارای قفل و مقاوم در برابر فشار
  • خلاص کن دستی

گارنتی و خدمات

کلیه محصولات جک پارکینگی سیماران دارای گارانتی اصلی با هولگرام میباشد که از 36 ماه گارانتی اصلی است . همچنین پشتیبانی خدمات پس از فروش با یک تماس در دسترس است.این سیستم خدمات در سراسر کشور دارای نمایندگی میباشد.

جمع بندی نهایی

در نهایت اگر به دنبال خرید جک ایرانی با کیفیت ایتالیایی هستید که هم از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشد و هم دارای کیفیت خوب و خدمات و گارانتی باشد جک پارکینگی سیماران مدل فراز P4 تمامی این امکانات را برای شما فراهم ساخته است .

آیفون تصویری تابا TVD-1035

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1035 یکی از پر فروش ترین محصولات آیفون تابا میباشد. این مدل دارای طراحی بسیار دقیق زیبا میباشد ، اگر با دقت به چیدمان کلید ها در این مدل نگاه کنید متوجه میشوید این کلید بر اساس اولویت نیاز و تعداد کاربرد چیده شده اند. همین ظرافت و دقت در تمامی طراحی این مدل به چشم میخورد. درست است که این مدل دارای امکانات خاصی مانند ارتباط داخلی نیست اما دارای سایر امکانات برند تابا میباشد. یکی از دلایل تولید آیفون تصویری تابا TVD-1035 تولید آیفون تصویری بوده است تا افرادی که نیازی به ارتباط داخلی ندارند از دربازکنی زیبا و قیمت مناسب تر استفاده کنند چرا که با کم شدن این قابلیت از این مدل قیمت تمام شده این طرح نیز کاهش میابد.

مشخصات ظاهری

طراحی در این آیفون تصویری قابل توجه است به صورتی که دقیقا تمامی لوازم مورد نیاز بر روی صفحه وجود دارد نه شلوغی در طراحی دیده میشود نه رنگ بندی غیر عادی و این مدل با ظرافت خاصی طراحی شده است. پلت فورم این مدل شامل مانیتور 3.5 اینچی که در وسط این مدل است در سمت راست آن 6 دکمه برای تنظیمات گذاشته شده و همچنین حاشیه مشکی رنگ این مانیتور ، دکمه های تنظیمات را در بر گرفته است . مطابق همه طراحی های تابا ظرافت در این مدل به چشم میخورد و سعی شده بدنه تا حد امکان باریک باشد ، اندازه گوشی بزرگتر از بدنه بوده است و به استفاده آسان از گوشی کمک میکند.

نمایشگر

نمایشگر آیفون TVD-1035 تابا همانطور که از مدل آن نیز میشه حدی زد، 3.5 اینچی است و دارای صفحه ای تمام رنگی بوده که از کیفیت برتر LCD با فناوریTFT برخوردار میباشد استفاده از این فناوری سبب میشود کیفیت تصویر با وضوح و رزولیشن بالاتری دیده شود که در شب کیفیتی متفاوت تری را برای استفاده کننده دارد. این نمایشگر در واقع دارای اندازه ای متوسط بوده که دقیقا بر اساس طراحی بدنه باریک آیفون تصویری تابا مدل TVD-1035 این سایز از مانیتور در نظر گرفته شده است.

طراحی و ساخت

نکته ای که با اولین نگاه در گوشی در بازکن تابا می بینیم ، طراحی فوق العاده باریک است. این مدل با ضخامت تنها 58 میلیمتر از دسته باریک ترین آیفون های تصویری به شمار می رود.

دکمه های فیزیکی به صورت عمودی و منظم در کنار صفحه نمایش قرار دارد که زیبایی خاصی به این مدل می بخشد.

امکانات و قابلیت ها

این مدل آیفون تصویری شرکت تابا قابلیت اتصال به دو پنل هم زمان را دارد که در صورت وجود یک پنل ، می توان دیگر ورودی را به دوربین مدار بسته متصل کرد.

حافظه داخلی 200 با ظرفیت 200 تصویر و قایلیت نصب کارت حافظه جانبی از دیگر امکانات قابل توجه این مدل است.

میتوان با اضافه کردن حافظه SD کارت حافه تصویری را تا 1024 تصویری و 256 ثانیه فیلم 15 ثانیه ای همراه با صدای مراجعه کننده اضافه نمود.

ویژگی های آیفون تابا TVD-1035M

· صفحه نمایشگر TFT LCD 3.5

· ذخیره 200 عکس در حافظه داخلی مانیتور

· قابلیت کپی کردن عکسها از حافظه داخلی در RAM

· ذخیره 1024 عکس و 256 فیلم 15 ثانیه ای با صدای مراجعه کننده در صورت استفاده RAM 8GB

· قابلیت حذف عکسها و فیلمها به صورت مجزا و یا کلی

· دارای تقویم میلادی

· قابلیت تنظیم 4 حالت شدت بلندی زنگ

· قابلیت اتصال به دو پنل (هوشمند)

· ابعاد مانیتور : ارتفاع : 170MM عرض : 252MM عمق : 58MM

· وزن خالص : 680 گرم

مانیتور رنگی تابا TVD-1035M را می توان به صورت موازی در کنار چند آیفون تصویری تابا از مدل های دیگر در یک ساختمان استفاده کرد، و از نظر قیمت یکی از مقرون به صرفه ترین و جدیدترین دربازکن های تابا دانست، گارانتی 36 ماهه و خدمات پس از فروش تابا هیچ مشتری را از خرید آیفون تصویری ناراضی نخواهد کرد.

آیفون تصویری تابا TVD-1070

شرکت تابا الکترونیک با فعالیت تولیدی و بیش از 30 سال در تولید لوازم صوتی دیجیتال و مانیتورهای تصویری رنگی و سیستم های حفاظتی ساختمان،توانسته با تکیه بر طراحی ایرانی و کیفیت بی نظیر خود از سایر محصولات مشابه خارجی پیشی بگیرد. مدل TVD-1070I یکی از پر طرفدار ترین دربازکن های صفحه بزرگ تابا میباشد.

آیفون تصویری تابا TVD-1070I دارای قابلیت های کامل یک آیفون تصویری میباشد و از لحاظ طراحی ظاهری دارای مشخصات کامل یک برند معتبر میباشد چرا که دارای طراحی ساده و یک دست میباشد تا بتواند برای تمامی محیط های اداری و مسکونی کارایی داشته باشد. بیشتر تقاضا ها برای این مدل به دلیل داشتن صفحه نمایشگری بزرگ و لمسی میباشد.

مشخصات

  • مانیتور رنگی 7 اینچی
  • مجهز به ارتباط داخلی (اینترکام)
  • دارای حافظه داخلی برای ذخیره 200 تصویرر و قابلیت نصب کارت حافظه خارجی جهت ذخیره 104 تصویر و 256 ویدئوی 15 ثانیه ای با صدای مراجعه کننده
  • وزن 800 گرم
  • ارتفاع: عرض: 280mm ارتفاع: 165mm عمق: 70mm

مشخصات فنی

در بازکن تصویری TVD-1070I دارای صفحه نمایشگر تمام لمسی 7 اینچی است که در اندازه ابعاد 165*280*70 میلی متر و وزن خالص 800 گرم ساخته شده است. کیفیت در این مانیتور لمسی در حدی است که با تماس دست خیس نیز کار میکند.

ارتباط بین واحدها

برقراری ارتباط با سایر واحدها امروزه دیگر یک نیاز است که در طراحی این مانیتور دربازکن 7 اینچ تابا به این قابلیت اشاره شده، دربازکن تصویری TVD-1070I به این منظور هر واحدی توانایی ایجاد ارتباط با سایر واحد ها را دارد این ارتباط تا حد اکثر زمان سه دقیقه ای است. در مواقع لازم هر واحد میتواند با نگهبانی به طور مستقیم در ارتباط باشد.

حافظه عکسبردای و فیلم برداری

این آیفون تصویری تابا دارای حافظه داخلی تا 200 عکس میباشد و قابلیت افزایش تا سقف 8 گیگ را دارد. این آیفون تصویری توانایی ضبط تصاویر تا 1024 عکس و 256 فیلم 15 ثانیه ای با توانایی ضبط صدا میباشد. در نوع خود این مدل دارای بالاترین سطح حافظه ای میباشد.

قابلیت اتصال به دو پنل تصویری

از سایر قابلیت آیفون TVD-1070I تابا پشتیبانی دو پنل همزمان برای ساختمانهایی که دارای دو درب ورودی هستند. در حالت دوم شما میتوانید یک پنل به همراه یک دوربین مداربسته استفاده کنید. در ساختمان هایی که از دو درب ورودی استفاده میکنند برای باز کردن درب ها کافی است تا از یک مانیتور استفاده کنید تا از دو درب ورودی را بتوانید مدیریت کنید.

خدمات و گارانتی

شرکت تابا الکترونیک دارای شبکه سراسری خدمات پشتیبانی فروش در سراسر کشور میباشد و محصولات خود را با گارنتی 36 ماه به بازار عرضه میکند. مدت زمان بالای گارانتی محصولات نشانگر کیفیت بالای آنها میباشد. در بین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی در ایران برند تابا دارای بهترین سیستم خدمات پس از فروش در ایران میباشد. آیفون تابا در تمامی ایران دارای نمایندگی میباشد و در زمان نیاز کافی است با یک تماس از این خدمات استفاده نمایید.

1