آیفون تصویری - راهبند - جک درب پارکینگ

جک درب پارکینگ سیماران فراز P4

جک پارکینگی سیماران مدل فراز P4 را می توان از بهترین جک های پارکینگی با توان بالا معرفی کرد. شرکت سیماران که در تولید آیفون های تصویری یکی از بهترین ها بوده و هست ، چند سالی است که در تولید جک های پارکینگی با برند های خارجی رقابت می کند که حتی در مواردی می توان گفت حتی شاید کیفیت بهتری هم داشته باشد. شاید در نگاه اول شباهت زیادی بین مدل های سیماران و جک پروتکو (برند ایتالیایی) بتوان دید اما ، تفاوت هایی وجود دارد که این دو مدل را از هم جدا می کند.


معرفی جک درب اتوماتیک فراز P4 سیماران

جک های پارکینگی عمدتا به دو دسته پیستونی و مارگونی تقسیم می شوند که بنا به نوع نیاز یکی را استفاده می کنند.

جک سیماران P4 از یک موتور 280 وات بهره می برد. این موتور قدرت 300 کیلوگرمی برای هر لنگه درب می باشد که معمولا جک هایی با این قدرت در هنگام روشن شدن صدای بدی ایجاد می کنند که این مشکل در موتور این مدل کاملا برطرف شده است.

این مدل جک پارکینگی ، برای نصب به قفل برقی نیز ، به یک کیت قفل برقی (کارت مل) نیاز دارد. برای نصب به قفل برقی وجود این کیت الزامی است.

جنس این جک کاملا از آلمینیوم خشک بوده و شفت 40 سانتیمتری این مدل از جنس فولاد است که در برابر ضربه این مدل را مقاوم می سازد.

اگر قصد خرید جک درب اتوماتیک سیماران فراز P4 این مدل را دارید ، با ما همراه باشید تا ویژگی های این مدل را بررسی کنیم.

زاویه ی چرخش این جک سیماران سایر جک ها که 90 درجه می باشند ، 110 درجه است. چنین ویژگی این امکان را می دهد که بعد از باز شدن درب ، فضای بیشتری برای عبور اتومبیل در اختیار قرار می گیرد. به لحاظ فنی شباهت بسیار زیاد مابین جک سیماران فراز پی 4 و جک پروتکو لیدر 4 (برند ایتاالیایی) میتوان یافت.

در این مدل برای صدای کمتر و سرعت باز شدن بیشتر ، از دو سرعت هنگام باز شدن و بسته شدن استفاده شده به صورتی که برای مدت کمی در هنگام باز و بسته شدن سرعت جک کم می شود که درب به آرامی بسته شود.

همچنین گارانتی 30 ماهه و خدمات 10 ساله این شرکت نشان دهنده کیفیت محصولاتش است.

سایر مشخصات

  • زمان مجزا برایباز و بسته شدن هر جک
  • نصب ترمینال جدا برای قفل برقی
  • استفاده از سیستم دو زمانه بسیار قدرتمند
  • بسته شدن سریع درب پس از گذر خودرو از جلوی چشمی
  • امکان تنظیم قدرت هر جک به صورت مجزا
  • زمان گذر عابرین پیاده از درب پارکینگ
  • بازوی دارای قفل و مقاوم در برابر فشار
  • خلاص کن دستی

گارنتی و خدمات

کلیه محصولات جک پارکینگی سیماران دارای گارانتی اصلی با هولگرام میباشد که از 36 ماه گارانتی اصلی است . همچنین پشتیبانی خدمات پس از فروش با یک تماس در دسترس است.این سیستم خدمات در سراسر کشور دارای نمایندگی میباشد.

جمع بندی نهایی

در نهایت اگر به دنبال خرید جک ایرانی با کیفیت ایتالیایی هستید که هم از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشد و هم دارای کیفیت خوب و خدمات و گارانتی باشد جک پارکینگی سیماران مدل فراز P4 تمامی این امکانات را برای شما فراهم ساخته است .



موضوعات: جک درب پارکینگ,
[ بازدید : 114 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 7 آذر 1396 ] [ 16:43 ] [ ali.TM ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]