آیفون تصویری - راهبند - جک درب پارکینگ

جک یال طیفون (لنسر)

جک طیفون (لنسر)

جک پارکینگی یال طیفون YAAL TYPHOON محصول جدید شرکت یال میباشد که البته به کاربردن کلمه جدید برای این محصول خیلی هم عبارت مناسبی نیست. چرا که بازوهای آن همان بازوهای جک لنسر میباشد که تا پیش ازین شرکت یال تولید میکرده است وفقط تغییراتی در برد آن صورت گرفته و اصطلاحا بهبود یافته و بسته بندی آن تغییر کرده است.

مکانیزم حرکت بازوی جک یال طیفون تلسکوپی است. یکی از نکات مثبت این جک درب پارکینگ قابل نصب بودن در هر دو حالت تک لنگه و دو لنگه است. به دلیل وجود شفت یا بازوی بلند جک درب اتوماتیک طیفون کاملا مناسب نصب بر روی درب های تک لنگه است. هر بازو ی این جک توانایی جابه جایی درب های تا هرلنگه 4 متر و هر لنگه 500 کیلو را دارا میباشد. که مناسب مصارف خانگی و درب های مسکونی منازل و هم چنین درب های کارگاهی متوسط و عریض میباشد.
قدرت موتور این جک 300 وات میباشد و ولتاژ ورودی جک طیفون 230 ولت میباشد . هم چنین توان هر بازوی این جک 3000 نیوتون است و قابلیت باز شو تا 120 درجه را دارا میباشد.
گارانتی جک یال طیفون 3 ساله میباشد که از لحاظ مدت گارانتی جزو جک های دارای گارانتی بلند مدت است که این نکته بسیار مثبتی برای این جک به شمار میرود.
+ کیفیت ساخت عالی
+ استاندارد IP54 + گارانتی بلند مدت
+ طول بازوی بلند
+ کلید خلاص کن سوییچی روکش دار
+ بازوی بلند مناسب تک لنگه

موضوعات: جک درب پارکینگ,
[ بازدید : 115 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 8 مهر 1398 ] [ 18:35 ] [ ali.TM ]

[ ]

جک پارکینگی BFT ایتالیا

جک پارکینگی BFT

متریال و مواد اولیه به کار رفته در محصولات BFT تماما از بهترین آلیاژها است.

از مزایای سیستم درب های اتوماتیک BFT الکترومکانیک ، کوچک بودن اندازه تابلو فرمان ، برنامه پذیری عالی و انعطاف کامل دستگاه با محیط نصب است.

درب های الکترومکانیکی در این برند ایتالیایی به صورت ایمن طراحی شده و این سیستم در برابر فشار متقابل بسیار مستحکم است. از دیگر ویژگی جک های BFT استفاده از قفل های منحصر به فرد خود میباشد که در مقابل سایر رقبا که از قفل های آلنی استفاده میکنند پیشی گرفته است.

محصولات بی اف تی ایتالیا با هولگرام اصلی خود و گارانتی 18 ماهه و 5 سال خدمات پس از فروش در بازار عرضه میشود.برای اطلاع از شرایط خرید جک درب اتوماتیک محک با بخش فروش 2BK تماس حاصل نمایید.



موضوعات: جک درب پارکینگ,
برچسب ها: BFT , جک پارکینگ , جک اتوماتیک , جک هیدرولیک , دربازکن , دوبیکا , 2bk , دو بی کا ,
[ بازدید : 90 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 4 مهر 1398 ] [ 13:47 ] [ ali.TM ]

[ ]

جک محک تنها جک دارای علامت استاندارد ایران

جک درب اتوماتیک محک

جک برقی محک یک جک کاملا ارزان و اقتصادی است که شباهت زیادی به جک اتوماتیک فک مدل 412 دارد. این جک با یک برد دیجیتال مجهز شده و تمام قابلیت های مهم و خوب یک جک اتوماتیک را دارا می باشد. بدنه جک بازویی محک با روکشی آلمینیومی و شفت های استاندار تولید شده است و از مزیت های بزرگ این درب اتوماتیک تکنما محک باز بسته شدن آن به وسیله آیفون های تصویری شرکت تکنما میباشدکه با استفاده از این امکان جدید دیگر نیازی به ریموت نمیباشد.



موضوعات: جک درب پارکینگ,
[ بازدید : 132 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ دوشنبه 1 مهر 1398 ] [ 16:17 ] [ ali.TM ]

[ ]

جک سوزوکی SZ-400

شرکت سوزوکی چند سالی است که در ایران محصولات متنوع خود تولید میکند این محصولات شامل انواع آیفون تصویری ، پنل های تصویری ، لوازم جانبی ،جک پارکینگی و ... میباشد. جک پارکینگی سوزوکی SZ-400 محصولی از خانواده جک های برقی برند سوزوکی میباشد. درب کنترلی سوزوکی دارای توانایی فنی بیشتری از سایر جک های تولیدی شرکت سوزوکی دارد برای آشنایی بیشتر این جک با ما همراه باشید ...



موضوعات: جک درب پارکینگ,
[ بازدید : 103 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ چهارشنبه 21 شهريور 1397 ] [ 11:00 ] [ ali.TM ]

[ ]

جک درب اتوماتیک محک


جک برقی محک یک جک کاملا ارزان و اقتصادی است که شباهت زیادی به جک اتوماتیک فک مدل 412 دارد. این جک با یک برد دیجیتال مجهز شده و تمام قابلیت های مهم و خوب یک جک اتوماتیک را دارا می باشد. در ادامه به معرفی این محصول میپردازیم

بدنه تمام آلومینیومی و یک دست، شفت بلند، نرم بودن و قابلیت ترمز گیری، برد موثر ریموت از ویژگی های مهم این جک است. جک پارکینگی محک برای درب های دولنگه و یا تک لنگه طراحی شده و کارکرد آن نیز نامحدود می باشد و مناسب برای مجتمع های پر واحد و پر تردد است، و می توان آن را به آیفون های تصویری تک نما نیز متصل کرد.



موضوعات: جک درب پارکینگ,
[ بازدید : 88 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ شنبه 3 شهريور 1397 ] [ 18:22 ] [ ali.TM ]

[ ]

جک درب پارکینگ سیماران فراز P4

جک پارکینگی سیماران مدل فراز P4 را می توان از بهترین جک های پارکینگی با توان بالا معرفی کرد. شرکت سیماران که در تولید آیفون های تصویری یکی از بهترین ها بوده و هست ، چند سالی است که در تولید جک های پارکینگی با برند های خارجی رقابت می کند که حتی در مواردی می توان گفت حتی شاید کیفیت بهتری هم داشته باشد. شاید در نگاه اول شباهت زیادی بین مدل های سیماران و جک پروتکو (برند ایتالیایی) بتوان دید اما ، تفاوت هایی وجود دارد که این دو مدل را از هم جدا می کند.




موضوعات: جک درب پارکینگ,
[ بازدید : 95 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ سه شنبه 7 آذر 1396 ] [ 16:43 ] [ ali.TM ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]