آیفون تصویری - راهبند - جک درب پارکینگ

آیفون تصویری سیماران WIFI

آیفون تصویری سیماران دارای ارتباط از راه دور

دربازار ایران محصولات آیفون تصویری سیماران دارای بیشترین تعداد تنوع و بهترین کیفیت میباشد ، اما این بار سیماران از آیفون تصویری دارای قابلیت WIFI در اندازه های 7 و 4.3 اینچ خود رونمایی کرده است. در واقع این دربازکن تصویری هوشمند سیماران دارای قابلیت خاص زیادی میباشد که در اینجا سعی شده است این امکانات را به صورت کامل شرح دهیم.شما می توانید برای اطلاع از شرایط خرید جک درب اتوماتیک محک با بخش فروش 2BK تماس حاصل نمایید.


طریقه کار WIFI

این فناوری که اولین بار توسط شرکت سیماران برای آیفون های تصویری سیماران در نظر گرفته شده است این امکان را به استفاده کننده می دهد که تا 4 گوشی به دربازکن تصویری متصل کند. در صورتی که فردی زنگ درب را فشار دهد، شما هم از طریق آیفون تصویری و هم از طریق گوشی موبایل خود می توانید تصویر فرد را مشاهده و ارتباط صوتی برقرار کنید و در صورت لزوم درب را باز نمایید.

همچنین آیفون تصویری سیماران مدل 4.3 اینچ WIFI و 7 اینچ WIFI قابلیت اتصال به پنل دوم و یا دوربین مداربسته را دارا می باشند که از این طریق می توانید تصویر پنل دوم و یا دوربین مداربسته را در مانیتور دربازکن و گوشی مشاهده کنید. تنها گوشی هایی مجاز به اتصال می باشند که با ماژول دربازکن تصویری مچ شده باشند و ورژن سیستم عامل آنها در گوشی های اندرویدی +4.2 و در گوشی های آیفون IOS+10 باشد.




موضوعات: آیفون تصویری,
برچسب ها: سیماران , پنل , آیفون , آیفون تصویری , دو بی کا , دوبیکا , 2bk ,
[ بازدید : 130 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ چهارشنبه 3 مهر 1398 ] [ 12:59 ] [ ali.TM ]

[ ]

آیفون تصویری تابا TVD-1035

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1035 یکی از پر فروش ترین محصولات آیفون تابا میباشد. این مدل دارای طراحی بسیار دقیق زیبا میباشد ، اگر با دقت به چیدمان کلید ها در این مدل نگاه کنید متوجه میشوید این کلید بر اساس اولویت نیاز و تعداد کاربرد چیده شده اند. همین ظرافت و دقت در تمامی طراحی این مدل به چشم میخورد. درست است که این مدل دارای امکانات خاصی مانند ارتباط داخلی نیست اما دارای سایر امکانات برند تابا میباشد. یکی از دلایل تولید آیفون تصویری تابا TVD-1035 تولید آیفون تصویری بوده است تا افرادی که نیازی به ارتباط داخلی ندارند از دربازکنی زیبا و قیمت مناسب تر استفاده کنند چرا که با کم شدن این قابلیت از این مدل قیمت تمام شده این طرح نیز کاهش میابد.



موضوعات: آیفون تصویری,
[ بازدید : 163 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ سه شنبه 7 آذر 1396 ] [ 16:03 ] [ ali.TM ]

[ ]

آیفون تصویری تابا TVD-1070

شرکت تابا الکترونیک با فعالیت تولیدی و بیش از 30 سال در تولید لوازم صوتی دیجیتال و مانیتورهای تصویری رنگی و سیستم های حفاظتی ساختمان،توانسته با تکیه بر طراحی ایرانی و کیفیت بی نظیر خود از سایر محصولات مشابه خارجی پیشی بگیرد. مدل TVD-1070I یکی از پر طرفدار ترین دربازکن های صفحه بزرگ تابا میباشد.

آیفون تصویری تابا TVD-1070I دارای قابلیت های کامل یک آیفون تصویری میباشد و از لحاظ طراحی ظاهری دارای مشخصات کامل یک برند معتبر میباشد چرا که دارای طراحی ساده و یک دست میباشد تا بتواند برای تمامی محیط های اداری و مسکونی کارایی داشته باشد. بیشتر تقاضا ها برای این مدل به دلیل داشتن صفحه نمایشگری بزرگ و لمسی میباشد.



موضوعات: آیفون تصویری,
[ بازدید : 189 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ سه شنبه 7 آذر 1396 ] [ 15:57 ] [ ali.TM ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]